Rakkain terveisin se jota inhoat eniten eiku

Eli juu, taisin nyt sortua tekemään cosplayblogia. En ole paras enkä huonoin, aloitin pukuilun vuoden 2009 Animeconissa, ellen väärin muista. Siitä lähtien on tullut jotakin aina tehtyä, kädet syyhynnyt projekteja ajatellessa ja koko aika on positiivisesti kehitytty. Vasta viimeaikoina olen tosin alkanut kunnolla tarttumaan toimeen, asu on tehty ja kankaat ja muut tarvittavat aina hankittu ajoissa. Olen siitä jotenkin ylpeä C:

Eli nyt vois vähän päivittää, eihän tässä vittu voi vaan lätistä. Eli joo, mulla on pieni asulista, ei mitäändillydally animea tai mangaa, en ole pitkään aikaan ollut innostunut niin paljoa että viittisin jotakin resursseja niihin tunkea. Pelit on rakkaus ja samoin on sarjakuvat eikä mitään leuan väpättämisiä siihen toivotakkaan, thx bye.

Noni, siis niistä asuista.
Daniel- Amnesia: the Dark Descent
Tätä asua olen miettinyt jo vähän aikaa. Itseasiassa hyvin vähän aikaa, sillä idea sai alkunsa vasta Animeconissa tänä vuonna. Keskustelu oli suuntautunut Assassin's Creed cossiryhmän porukoiden kanssa kyseiseen sarjaan ja silloin hokasin, että ei vittu nyt teen tän asun. Kankaat ja muut perustarvikkeet on herraan hankittu, voisin niistä tehdä pian lyhyen walk througkin niin näette miten saan asua tehtyä.


Shaun Hastings- Assassin's Creed 2- Brotherhood ( Revelations? )
Tän asun olen jo tehnyt. Se sai alkunsa, kun ystäväni ( kai sitä voi ystäväks kutsua? ) kysäisi AC-ryhmäcossista ja sitten sitä mentiin. Loppujenlopuksi olin asustani ylpeä, vaikka se kärsikin pienen palovamman ( joka suuntautui minun villapaitaani, ei onneksi minuun ) kiitos silitysraudan. Rakastin kyseistä ryhmäcossia, jätti ihanan mielen ja mahtavia kavereita jälkeensä C: 


"Zee, he ztill neez zum make-up"              "Körö körö kirkkoon, papinmuorin penkkiin."


La Volpe- Assassin's Creed 2 ja Brotherhood
Toinen lennokkaan alun kokenut asu. Tän ja Danielin asun välillä oli kauhea tappelu, mietin kauan että kumman teen ja lopulta päädyin Danieliin. Toivottavasti saan tän aikaan ennen kuin maito happanee kirnupiimäksi tms, nimittäin olis aivan ihana asu. Hopes are up, sillä tää asu oikeastikkin kiinnostais tarkkoine yksityiskohtineen. Materiaalit hiukan arveluttaa, niissä kun olen tarkka..


Acre guard- Assassins's Creed 1
Johan se on, olen jotenkin keskittynyt AC:hen.. Mutta siis no, tää ois yks herätecossi jonka pari päivää sitten pyyhin tomuista. Haluisin tosi paljon tehdä sillä aaaaaahhhh <3 Dem materiaalit. Sitä paitsi mukava nostalgia liittyy tähän ekaan osaan, ja kuolihan ne Acren vartijat niin kiltisti että pakkohan niitä on kunnioittaa!


Onwards to my Daniel cosplay! Toivottavasti jaksatte seurata sen kuvasarjan jota alan pian vetämään herrasta läpi!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tracon näin jälkikäteen

Tracon ~