Tracon ~

Todella kauan on kulunut viime päivityksestä - oikeastikkin olen todella pahoillani! Tässä tulee siis aika paljon infoa, älkää hei ihmiset pelästykö. Mun syy tää on, ette joutuis muuten lukemaan näin paljoa jos olisin ollut aktiivi :/ No okei ei tässä ees paljoo ole, mitä nyt haluan pelotella.

Eli siis. Danielin asun liivi on vlamis - ihan nätiltä näyttää mutta NE NAPINLÄVET. TYDYY. Ne on oikeastikkin kauheat ja itken verta niiden perään.. ties kuinka monesti jouduin purkamaan ( ilman ratkojaa hei! ) ne pirulaiset ja silti näyttivät kauheilta.. no, paremmilta ku mitä ois voinut näyttää. Positiivisuus on haaste. Ja joo, ainakaan ne ei näy kiitos ihanan isojen nappien. Silti hiukan harmittaa se liivi.. olisin halunuttu taakse sellaisen.. tälläisen
Siis tuollainen pienehkö kiristys



Eli joo. Olen sinällään tyytyväinen sinällään puhtaasti vittuuntunut. Ja takkia en saanut nyt valmiiksi..Se on harmillista mutta todellista. Teen conin jälkeen vaikka toiseen coniin / photariin :/ No, ainakin on jotakin tekemistä tänkin jälkeen. Eipähän tule tylsää..!
Kaikkia Danielin yksityiskohtia en ala listaamaan mutta ihan hyvältä näyttää! Äiti ompelee noi vyönlenkit ( sen housut, eli eli.. ) ja sitten teen herrasmiesmäisen käsivarsinauhan. Traconiin mukaan lähtee hätävara takkia kylmän sään varalta..





Ja näin ohimennen - maalasin sen lyhdyn. Se näyttää oikein hyvältä ja realistiselta, olen jopa TYYTYVÄINEN. Suuri ero verrattuna alkuperäseen paskan ruskeaan. Parempi fiilis asuun tuli heti kun ton maalasin. Olen iloinen siihen että jaksoin. Ei tosta kuitenkaan ois mihinkään, sitä sydäntä ku ei voi vaihtaa. halpislaatu = <3

Ja joo. Siis Traconista sen verran että olen siellä lauantain ja sunnuntain ( JA VITUN ISO KIITOS JOHANNALLE, KIITOS KUN OSTAT MUN LIPUT. toivotaan että saat ne, on kuset housussa sen takii ), kumpanakin päivänä eri asuissa. 
Lauantai: Daniel, Amnesia : The Dark Descent
Sunnuntai: Salacosplay, näette conissa. Yksi vinkki - se on kuuluisa henkilö.
Toinen vinkki. Se on oma versioni kuuluisan henkilön asusta.
Kolmas vinkki. Se on vitun iso ja pyöree. Ette VOI olla huomaamatta.
Mutta hei, nähdään siellä! Saa bongata, antaa halin jos haluaa tms.. Mutta ei glomppausta kiitos.
Leperi kuittaa


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tracon näin jälkikäteen