Siitä onkin jo hetki..

Noniin, taas on päivitysten aika! Danielin asu on onnistunut ilman kummempia mokia ( mitä nyt yhden kerran ompelin kankaan kaksin kerroin mutta siitä ei ole haittaa, etsiessäni ratkojaa tajusinkin, että äiti oli jo purkanut kyseisen kohdan neulalla. Aika hyvä, eiks je ? ). Olen tulokseen varsin tyytyväinen, vaikka kyseessä onkin vain yksinkertainen liivi. Älkääkä sanoko mulle että "yhyhyhyhyhyhyyyy ei liiviä voi feilata vittu angst angst ranteet verille :CCC ", sillä kaiken voi elämässä feilata ja vieläpä varsin pahasti. Itse jään siihen keskivaiheille, ei tosta varmaan mitään suurta ihmettäkään tule.

Tältä herran takki näytti kaavoitusvaiheessa!

Vuorikankaita c:



Mitä, minäkö muokkaisin kuviani ja omaisin karvasääret? Naurettavaa!


Liiviin olen tykästynyt tosi paljon, ja ajattelin, että vaikka herra onkin vasta tekovaiheessa, voisin mennä paikanpäälle Traconiin hyppelehtimään Danielin asussa. Takkia en taida saada valmiiksi, mutta sillä ei ole väliä sillä.. No okei, on sillä väliä mutta ei parempaakaan ideaa ole! En jaksaisi taaskaan Hunterin asun kauheita meikkejä joiden saa pelätä irtoavan ja kaikkeen koskeminen on yhtä suurta NOUNOUTA.
Tosta liivin teosta voisin kertoa sen verran, että olen jo varsin pitkällä. Olen leikannut liivin päälykankaat ja ommellut ne, samoin alkaa olemaan vuori valmiina ommeltuna. Toi mikälie vuorikangas oli aikalailla kauheaa käsitellä mutta nyt siitä on pian päästy ja rauha laskeutuu päälle sotaisan maan! Nyt pitäis enään ähinnä liittää noi liivin päällinen ja vuori toisiinsa sekä laittaa nappilistat, napit ja napinreiät. Ahhhh ihana tunne kun edistyy!


Asiasta nakki ja makkara toiseen, olen hyvin tyytyväinen peruukkiini! Ostin kyseisen peruukin huuto.netistä, ja tosi hyvä laatunen on! Kanelonkuitua noin 30 kerrosta ja päässä tosi mukava, pitää vaan vetästä aikalailla sivulle keikkumaan koska puolet eivät ole ihan samanpituiset ja Danielilla kun niiden pitäis juuri olla samanpituiset.. Joo, pelkään hiukan siistiä tota kun en ole hirveesti käyttänyt peruukkeja. Lämmintä vettä ja harja vaan sitten ennen conia. Korjatkaa jos olen väärässä c:

Nyt on vaan ihan hirvee hinku tehdä lisää ja lisää ja lisää, kattoo nyt että missö välissä käväsee ostamassa sen Danielin lyhdyn ku se on aika tärkeä.. Kai varsin pian? Kattoo nyt tilanteen tuolta Varustelekasta kaverin tms. kanssa, en mä sinne yksin kehtaa mennä. Onneksi siellä on metallinhohtosia niin ei tarvii hirveesti laittaa, mitä nyt hiukan mustaa ja kuparia ( joita mulla on onneksi molempia! ) ja patinaa maaleiksi siihen päälle. Hellz yeah! 
..OHO APUA, SALDO ON VAIN KOLME KAPPALETTA.. Pitääpä ostaa mahd. nopeasti, en mä tollasta oliivista voi ostaa kun paistaa mokoma läpi..! 
Mutta kuulemisiin ja päivityksiin, niitä tulee viimeistään nappienteko vaiheessa!





Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tracon näin jälkikäteen